سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی گفت: باند جاعلان صفحات بانکی که ۴۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در چهار شهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاضی مهدی حقدادی سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری ۱۰۰ فقره شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان مطرح شد که با اقدام فوری معاونت فضای مجازی دادستانی مرکز خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس فتا در مجموع ۱۴ متهم ردیف اول این پرونده دستگیر شدند.

وی ادامه داد: هشت نفر از متهمان در مشهد، دو متهم در ساری، دو متهم در مینودشت و دو متهم از این تعداد در تهران ساکن و اکثر آن‌ها زیر ۱۸ سال بودند که ضمن توقیف ادله دیجیتال دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی خراسان رضوی گفت: متهمان با ایجاد صفحات جعلی بانکی و طراحی صفحات فیشینگ همچون دریافت شارژ و خرید زیر قیمت به صورت اینترنتی اقدامات مجرمانه انجام داده و به دو هزار و ۱۰۰ فقره کارت بانکی در سراسر کشور دستبرد زده بودند.

حقدادی افزود: متهمان بازداشت شده این پرونده تاکنون به ۴۶ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز اعتراف کرده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام//پ

 

دستگیری باند جاعلان در مشهد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.