اطلاعاتی جزئی از گوشی iPhone XR اپل لو رفت

اطلاعات لو رفته از شرکت اپل نشان می‌دهد که نسل بعدی iPhone XR با رنگ‌های متفاوتی عرضه خواهند شد.

اولین اطلاعات درباره iPhone XR لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی، مارک گورمن، یکی از فعالان دنیای فناوری در زمینه افشای راز گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در توئیتر خود تصاویری را منتشر کرده است که رنگ‌های احتمالی گوشی جایگزین iPhone XR را به نمایش گذاشته است. در این تصاویر دیده شده است که نسل بعدی iPhone XR قرار است همان رنگ‌های مشک، سفید و زرد را داشته باشند اما اپل تصمیم گرفته است که رنگ‌های سبز و بنفش را برای این گوشی ئر نظر بگیرد. این تصاویر همچنین ثابت می‌کنند که قطعات تئلیدی با پنل‌های شیشه‌ای که آزمون کیفیت را با موفقیت پشت سر نگذاشته‌اند، دیگر در تولید آیفون‌ها مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.

بر اساس این توئیت گورمن، هر دو مدل جدید آیفون که گفته می‌شود جایگزین رنگ‌های مرجانی و آبی خواهند شد، ابتدا هفته پیش توسط یکی از وبلاگ‌های ژاپنی به نام Mac Otakara به نمایش گذاشته شده بودند. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل یک پروژه قرمز هم راه‌اندازی کند و نسل بعدی iPhone XR را با رنگ قرمز تولید و عرضه کند. به نظر می‌رسد شرکت بزرگ اپل این بار برای انتخاب رنگ گوشی‌های خود، خاموش‌تر و کم سر و صداتر اقدام کند.


بیشتر بخوانید: اپل تبلیغ " آیفون 6S باورنکردنی" را در فضای مجازی منتشر کرد +تصویر


انتظار می‌رود جایگزین iPhone XR دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی خود باشد در حالی که قرار است طراحی کلی بدنه و نمایشگر آن شبیه به گوشی‌های سال گذشته اپل باشد. به تازگی، گورمن دوباره اعلام کرده است که مدل‌های امسال گوشی‌های آیفون سه مدل خواهند داشت که دو مدل برتر آن‌ها، دارای دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود خواهند بود.

در حال حاضر، iPhone XR بهترین مدل برای کسانی است که قصد دارند از یک گوشی قدیمی به سمت گوشی‌های جدید اپل روی آورند. این گوشی به روز، جدیدترین فناوری یک دستگاه پرچمدار اپل و بهترین عمر باتری را در بین گوشی‌های آیفون دارد. همچنین ارزش آن کمتر از iPhone XS و iPhone XS Max است. در جدیدترین تبلیغات اپل برای این گوشی هم عمر زیاد باتری مورد تمرکز واقع شده است. احتمال دارد خط بعدی آیفون‌ها در ماه سپتامبر رونمایی شوند.

انتهای پیام/

ظاهر iPhone XR امسال لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار