مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: قطار ۵ ستاره فدک به ظرفیت ریلی منطقه افزوده شد.

سید محمد سیدی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: منطقه آزاد اروند با داشتن ظرفیت بالای سیستم حمل و نقل در همه خطوط نظیر دریایی، ریلی، جاد ه ای و هوایی بین مناطق آزاد کشور یکی از خاص ترین مناطق است .

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های حمل و نقل منطقه آزاد اروند یکی از امتیازات این منطقه محسوب می شود؛ افزوده شدن قطار ۵ ستاره فدک که از کیفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات به مسافران برخوردار است می تواند تأثیر بسزایی در رشد گردشگری نیز داشته باشد.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند تفاوت قطار ۵ ستاره فدک با دیگر شرکت‌های ریلی را ارائه خدمات با کیفیت عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت گردشگری و جایگاه آن در رشد و توسعه اقتصادی، بی شک با تجهیز کردن ناوگان حمل و نقل می توانیم شاهد شکوفایی و رشد بیش از پیش این صنعت در منطقه باشیم.

قطارهای فدک که اولین قطار ۵ ستاره ایرانی، با ارائه خدمات متمایز در سطح خدمات ارائه شده در خطوط هوایی روز دنیا، سطوح کیفیت را در صنعت ریلی کشور به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و سعی بر ارائه خدمات ممتاز به مهمانان خود را دارد؛ در مسیر خرمشهر به تهران نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

افزودن قطار فدک به ناوگان ریلی منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.