پیش‌فروش گوشی Xperia 1 آغاز شد

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده پیش فروش Xperia 1، پرچمدار جدید سونی، در یک سایت هلندی و سایت آمازون آغاز شده است.

پیش‌فروش گوشی Xperia 1 آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عموما سازندگان تلفن همراه چند هفته پس از معرفی دستگاه جدید خود آن را در بازار عرضه می‌کنند، اما در بعضی مواقع به محض این که یک گوشی رونمایی می‌شود می‌توان آن را در بازار خرید. متاسفانه این کاری نیست که سونی برای فروش گوشی جدید خود انجام داده است. این شرکت در فوریه پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا ۱ - Xperia 1 را معرفی کرده، اما هنوز خبری از زمان عرضه آن در ایالات متحده آمریکا نیست. اگر دوست دارید این دستگاه را خریداری کنید باید بگوییم که به نظر می‌رسد فروش اکسپریا ۱ از ماه آینده آغاز شود.

پیش‌فروش گوشی Xperia 1 آغاز شد

انتظار می‌رود پرچمدار جدید این شرکت در هفته اول ژوئن در اروپا عرضه شود. یک خرده فروش بزرگ هلندی در حال حاضر پیش فروش این تلفن همراه را آغاز کرده است و می‌گوید که ارسال این دستگاه ۳ هفته دیگر آغاز می‌شود. مشتریانی که اکسپریا ۱ را پیش خرید می‌کنند دو هدیه خوب به همراه آن دریافت می‌کنند. این هدایا شامل یک هدست سونی (با قیمت تقریبا ۴۰۰ دلار) و یک شارژر سریع (با ارزش تقریبا ۶۰ دلار) است. قیمت اکسپریا ۱ در اروپا ۹۴۹ یورو است.


بیشتر بخوانید: ویدئوی ۱۲ ساعته آزمایش مقاومت دوربین OnePlus 7 Pro منتشر شد! +فیلم


این پرچمدار از ماه گذشته در سایت آمازون قرار گرفته است و در کنار آن یک برچسب قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار قرار دارد. در واقع آمازون نیز پیش فروش این محصول را شروع کرده است و می‌گوید فروش آن از تاریخ ۳۱ دسامبر سال جاری آغاز می‌شود. البته ما پیشنهاد نمی‌کنیم از این سایت پیش فروش کنید، زیرا تاریخ اعلام شده نزدیک نیست.

گوشی اکسپریا ۱ کم و بیش همه چیز‌هایی که از یک گوشی هوشمند پیشرفته در سال ۲۰۱۹ انتظار دارید را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 855 است. این پردازنده را می‌توان در گوشی‌هایی مانند Galaxy S10، OnePlus 7 Pro یا LG G8 یافت. پردازنده این گوشی به وسیله ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا همراهی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به اندروید ۹ پای، مقاومت در برابر آب، دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۲x و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

انتهای پیام/

گوشی Xperia 1 از ماه ژوئن به دست خریداران می‌رسد

برچسب ها: فناوری ، سونی ، اکسپریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار