نمایندگان فدراسیون والیبال با سفر به اردبیل سالن رضازاده اردبیل را تایید و این سالن را شایسته میزبانی عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نمایندگان فدراسیون والیبال در طی سفری به اردبیل از استادیوم شش هزار نفری رضازاده بازدید و طبق بررسی‌ها این سالن را یکی از مجهزترین سالن‌ها در سطح کشور عنوان کردند و خواستار آمادگی کامل سالن تا ۱۸ خرداد ماه شدند.

در این بازید منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال بااعلام اینکه استادیوم شش هزار نفری رضازاده آماده است گفت: فقط برخی نواقصات جزئی در سالن وجود دارد که این نواقص هم باید تا اواسط خرداد رفع شود.

وی افزود: تا ۱۸ خردادماه باید تمامی کار‌ها از جمله سالن کنفرانس خبری به تجهیزات مجهز شده وکفپوش شش هزارنفری رضازاده به اتمام برسد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ادامه داد: نور سالن کافی و مطابق با آخرین استاندار‌های جهانی است و دراین خصوص مشکلی نداریم فقط باید جایگاه میهمان‌های خارجی و میزپزشک یار مشخص شود.

پور حسن افزود: استقبال از تیم‌ها برای ورود به اردبیل از ارومیه بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید این استقبال و ورود تیم‌ها به اردبیل با شکوه و در امنیت کامل صورت گیرد.

رئیس کمیته رویداد‌های بین المللی فدراسیون والیبال نیز درادامه گفت: تیم ایران بعد از بازی در ارومیه به تهران رفته و از تهران مستقیم وارد استان اردبیل می‌شود.

درخشنده افزود: بحث بدرقه تیم‌ها بعد از بازی‌ها هم مهم است که باید برای این هم برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

آمادگی کامل سالن رضازاده اردبیل تا ۱۸ خرداد ماه

برچسب ها: لیگ جهانی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.