شهریار ساری و موج سواران ساحل نوشهر امروز ۵ شنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهر‌های مختلف کشور امشب و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه میزبان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهند بود و هواداران فوتبال می‌توانند بعد از افطار به تماشای این دیدار‌های جذاب بروند.

شهریار ساری که این روز‌ها حال و روز خوشی ندارد و با یک امتیاز در قعر جدول ایستاده، در ساری و ورزشگاه داراب میزبان شهرداری بندرعباس است، دیداری که کسب سه امتیاز آن برای شهریار بسیار حیاتی است.

به گفته سرپرست تیم تنها دو سه بازیکن از بازیکنان فصل قبل در تیم باقی مانده اند و بازیکنان جدید هم سابقه بازی در رشته فوتبال ساحلی را ندارند که این مساله مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورده است.

موج سواران ساحل نوشهر دیگر نماینده مازندران که تا هفته پنجم حضور شایسته‌ای در لیگ برتر داشته، امشب و از ساعت ۲۰:۴۵ در سمنان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

داوری دیدار شهریار و شهرداری بندرعباس را ابراهیم کرد، بهزاد رضایی، سجادصفری پور و مجید رحیمی خو بر عهده خواهند داشت و قضاوت دیدار شهرداری سمنان و موج سواران نوشهر هم به علی شریفات، رسول پرسه، حسام عرب و شهریار اسماعیل زاده سپرده شده است.
انتهای پیام/س
 


شهریار میزبان شهرداری بندرعباس و موج سواران مهمان شهرداری سمنان در هفته ششم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.