تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر در اولین فصل حضور در لیگ برتر با کسب ٩ امتیاز تا هفته پنجم عملکرد در خور توجهی داشته است.

مازندران بر خلاف سال‌های گذشته در لیگ برتر فوتبال ساحلی جاری دو نماینده دارد، یکی شهریار از مرکز و دیگری موج سواران نوپا از غرب مازندران.
 
هرچند در همین پنج هفته سپری شده، شهریار مدعی چند فصل گذشته حال و روز خوشی ندارد و با یک امتیاز در قعر جدول جای گرفته است، اما موج سواران حسابی در لیگ طنازی می‌کند و از ١٥ امتیاز ممکن ٩ امتیاز اندوخته است.
 
محمد غریب مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر که خود سابقه بازی در تیم‌های فوتبال شموشک، شهرداری تبریز و مس کرمان را دارد در گفتگو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در شرایط کنونی صحبت از قهرمانی در لیگ برتر با مدعیان قدرتمند و با سابقه کمی احساسی است، اما حفظ تیم در لیگ برتر در درجه اول، قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول و جایگاهی شایسته برنامه اصلی امسال است تا در فصل‌های آینده بتوانیم با قدرت برای قهرمانی در لیگ حاضر باشیم.
 
وی افزود: عنان فنی تیم در اختیار سهند اسماعیلی است و اگرچه همه بازیکنان ما در حال حاضر شرایط ملی پوش شدن را دارند، اما محمد مرادی، وحید قلی پور و سینا رحمتی هم اکنون جزو ملی پوشان تیم ما هستند.
 
غریب گفت: ابتدای فصل هزینه حضور در لیگ برتر را با توجه به قیمت‌ها ٧٠٠ تا یک میلیارد برآورد شده است، اما یقینا افزایش قیمت‌ها و تورم موجود به هزینه‌های بیشتر منجر می‌شود که سعی بر این است با کمک اسپانسر‌ها بخشی از این هزینه تامین شود.
 
وی پیرامون شرایط میزبانی موج سواران در لیگ برتر افزود: تنها در هفته اول موفق به میزبانی نشدیم، اما با سعی و تلاش فراوان و حمایت‌های بی شائبه مدیران ورزش و جوانان شهرستان و هیئت‌های مربوط توانستیم در دو هفته اخیر در ورزشگاه شهرستان نوشهر از رقیبان میزبانی کنیم.
 
غریب در پایان از حمایت‌ها و نگاه مثبت مدیران ورزشی و مسئولان شهرستان نوشهر قدردانی کرد و به هواداران نوید حضور احتمالی در بازی‌های جام باشگاه‌های جهان که در مهر ماه سال جاری در ترکیه برگزار می‌شود، داد.
انتهای پیام/آ
 
 

موج سواران نوشهر تیمی با آرزو‌های بزرگ

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.