مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از عضویت حدود ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

بیش از ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر عضو هستند

شکری مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تا انتهای سال ۹۷ حدود ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر استان ایلام عضو شده اند که این تعداد تا انتهای سال ۹۶،۲۷۴نفر بوده است.

وی اضافه کرد: تمامی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران واجد شرایط پس از معرفی از سوی معاونت تخصصی مربوطه می‌توانند از خدمات و حمایت‌های این صندوق بهره‌مند شوند.

شکری ادامه داد: ملاک عضویت در صندوق و تمدید آن استمرار فعالیت حرفه‌ای می‌باشد.

وی افزود: متقاضیان عضویت در صندوق اعتباری هنر می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت‌های تخصصی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تکمیل فرم عضویت وهمچنین پرداخت حق عضویت به مبلغ۲۰ هزارتومان در این صندوق‌ها عضو شوند.

مسئول صندوق هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد:افرادی که در صندوق اعتباری هنر عضو می‌شوند می‌توانند از بیمه‌های تامین اجتماعی، وام‌های موردی، کمک‌های حمایتی جهت رونق کسب و کار‌های فرهنگی، کمک‌هایی جهت حمایت از تولید برای هنرمندانی که به منظور بهبود فعالیت هنری خود با مشکل مالی روبرو هستند و همچنین تخفیف‌هایی به منظور استفاده از برخی هتل‌ها و مکان‌های اقامتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ د

 عضویت بیش از ۸۰۰ هنرمند در صندوق اعتباری هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.