مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی قرآنی در مرکز این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و محصولات فرهنگی در ایلام دایر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،گفت:نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی قرآنی در مرکز این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است.

ایدی افزود: در این نمایشگاه ۵ هزار جلد کتاب در قالب ۷۰۰ عنوان در طول ایام ماه مبارک رمضان در معرض دید علاقه‌مندان به علوم و کتب قرآنی قرار دارد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه کتب قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، ادعیه، تفاسیر قرآنی، نرم‌افزار‌های دینی و قرآنی، محصولات فرهنگی و قرآنی ازجمله رحل، سجاده نماز و سایر محصولات فرهنگی ارائه می‌شود.

ایدی، بابیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات آذرمیدخت شهر قم دایر و جدیدترین کتب دینی و نرم‌افزار‌های قرآنی به عموم مردم و بازدیدکنندگان عرضه می‌شود، گفت: این نمایشگاه از ۸ صبح تا ۱۰ شب در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام دایر است.

وی، با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه، ادامه داد: کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که باهدف ایجاد فضای معنوی قرآنی و رشد و شکوفایی استعداد‌های قرآنی، معرفی آخرین دستاورد‌های جدید در زمینه علوم قرآنی و ارتقای سطح قرآنی برپا می‌شود.

انتهای پیام/با

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و محصولات فرهنگی در ایلام

برچسب ها: وزارت ارشاد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.