نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین برق صنایع زرندیه سرمایه گذاری‌ها هم تثبیت می‌شود.

با تامین برق صنایع زرندیه سرمایه گذاری‌ها هم تثبیت می‌شودنماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی  در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:سرمایه گذار‌های زیادی به دلیل تامین نبودن برق مناسب واحد‌های تولیدی در حال بازگشت هستند.

منصوری افزود: امروز یکی از خواسته‌های تولید کنندگان ما تأمین برق هست و نیاز به صد مگاوات در شهرستان زرندیه و سی مگاوات در نوبران و در شهرک صنعتی ساوه حدود دویست مگاوات نیاز داریم.

وی اضافه کرد: این مجموعه‌ها با احداث پست‌های ۶۳ کیلو ولت و ۱۳۰ کیلو ولت انجام می‌شود تا سرمایه گذار‌های زیادی که آمده اند و بخاطر تامین نبودن برق مناسب واحد‌های تولیدی در حال برگشتن هستند را امیدوار و سرمایه گذاری‌ها رو تثبیت کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تأمین برق و وجود سرمایه گذاری‌های خوب در این منطقه نسبت به دعوت از ان‌ها و مذاکراتی که در حال انجام است می‌توانیم سرمایه گذاری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری مسئولان دولتی نسبت به تأمین برق شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق آباد و زاویه و پرندک و مامونیه و شهرک صنعتی در حال احداث شهرستان ساوه هم مشکل تامین برق که یکی از زیر ساخت هاست حل شود.

انتهای پیام / ج

تأمین برق از خواسته‌های تولید کنندگان شهرستان‌های زرندیه و ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.