معاونت دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مسمومیت دانشجویان این دانشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داور رضایی منش معاونت دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر روز چهارشنبه گفت: انتشار خبر مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر صحت نداشته و هیچگونه نگرانی از این بابت در این دانشگاه وجود ندارد.

وی افزود: در این راستا پس از بررسی بعمل آمده توسط شورای صنفی دانشجویان دانشگاه و حوزه معاونت دانشجویی مشخص شد چند مورد حساسیت غذایی بین دانشجویان این دانشگاه دیده شده و هیچگونه مسمومیت غذایی رخ نداده و موارد مشاهده شده نیز ناشی از تغییر وعده غذایی بوده است.

معاونت دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: به همین منظور کارشناسان بهداشت محیط خرمشهر برای بررسی این موضوع از آب آشامیدنی، مواد غذایی و آشپزخانه این دانشگاه نمونه برداری کرده و تاکنون هیچ مورد میکروبی تائید نشده است.

برخی سایت‌های خبری اخیرا مدعی شدند تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برای چندمین بار در هفته جاری بعد از صرف افطاری دچار مسمومیت غذایی شدند.

دانشگاه علوم دریایی خرمشهر چهار دانشکده مهندسی دریا، علوم دریایی و اقیانوسی، مهندسی منابع طبیعی دریا و اقتصاد و مدیریت دریا دارد.

حدود ۲ هزار دانشجو در ۱۱ رشته کارشناسی، ۱۹ رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته دکترا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / د

مسمومیت دانشجویان دانشگاه علوم دریایی

برچسب ها: بهداشت محیط ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.