مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از ابلاغ تسهیلات خرید تراکتور و ادوات دنباله بند با نرخ سود ۱۲ درصد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیژن دهقان مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: توسعه مکانیزاسیون باغ‌ها به عنوان اولویت اصلی مکانیزاسیون استان توسط رئیس سازمان در سال جاری ابلاغ شده، به همین دلیل در این راستا خط اعتباری ویژه‌ای با نرخ سود ۱۲ درصد ویژه مناطق محروم به صورت شناور با عاملیت بانک کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک افتتاح شده است.

این مقام مسئول افزود: این خط اعتباری امکان اعطای تسهیلات به آن دسته از متقاضیان که در سال ۹۷ اقدام به تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات از محل خط اعتباری با نرخ سود ۱۵ درصد از بانک کشاورزی کرده اند را نیز میسر ساخته است.

مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی همواره مورد درخواست متقاضیان بوده است، تصریح کرد: ایجاد این خط اعتباری می‌تواند موجب تسریع در جذب تراکتور باغی، ادوات و دنباله بند‌های آن و ارتقای ضریب نیروی محرکه و توسعه مکانیزاسیون در بخش باغبانی شود به همین دلیل از متقاضیان و واجدان شرایط برای ارائه درخواست و تشکیل پرونده دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/چ

ابلاغ تسهیلات خرید تراکتور و ادوات دنباله بند باغی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار