اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری اراک بر حفظ حرمت ماه رمضان تاکید کردند.

تاکید اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اراک بر حفظ حرمت ماه رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز در فرمانداری اراک با هدف حفظ شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان نشست داشتند و بر حفظ حرمت ماه رمضان تاکید کردند.

در این جلسه هر کدام از اعضاء پس از برشمردن موارد فسخ فجور، روزه‌خواری، بدحجابی و نبود تذکر لسانی بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، حفظ شئونات اسلامی، رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر تأکید کردند.

حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و اجرای کامل ارتقاء و گسترش فرهنگ تذکر لسانی، تکریم ارباب رجوع در ادارات، نظارت بیشتر خانواده‌ها بر اعمال و رفتار فرزندان، برنامه ریزی در جهت آموزش ضابطین قضایی و افراد ناهی از منکر و ارائه خدمت بهتر در قالب میز خدمت از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

بختیاری فرماندار اراک در این جلسه گفت: متاسفانه برخی در انظار عمومی روزه خواری می‌کنند و برخی رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها هم مراعات نمی‌کنند و این موضوعات تجاهر به فسق است که جرم عمومی محسوب می‌شود.

فرماندار اراک افزود: ضمن احترام به شهروندان با کسانی که حرمت شکنی کنند و در ملاعام به اعتقادات مردم خدشه وارد کنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / ج

مصوبات شورای امر و نهی از منکر شهرستان اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.