سرمایه گذار اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل گفت: جذب گردشگران خارجی اولویت اصلی ما در سطح استان اردبیل است و این موضوع نیازمند معرفی جاذبه‌های استان در سطح بین المللی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پیمان محمدی، سرمایه گذار اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل گفت: جذب گردشگران خارجی باید اولویت اصلی ما در سطح استان اردبیل باشد و این موضوع نیازمند معرفی جاذبه های استان در سطح بین المللی است.

وی افزود: معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل در سطح بین المللی نیازمند همت بخش خصوصی برای انجام یک اقدام سازمان یافته و مشترک در این زمینه است.

سرمایه گذار اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل با اشاره به احداث اولین هتل ۵ ستاره در شهرستان نیر، ادامه داد: این هتل با نام هتل آزادی با بیش از ۱۲ هزار متر مربع زیربنا در مرحله تایید نقشه قرار دارد.

محمدی بیان داشت: حدود ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۰ میلیارد تومان آورده شرکت برای احداث این هتل در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل اقدامات بسیار خوبی را از سال گذشته آغاز کرده است که در صورت ادامه دار بودن این روند می تواند تحول بزرگی در اقتصاد استان به وجود بیاورد.

سرمایه گذار اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل تاکید کرد: یکی از اقدامات بسیار شایسته مجموعه میراث فرهنگی استان اردبیل تهیه پکیج های سرمایه گذاری است که می تواند مکمل ظرفیت ها و جاذبه های استان اردبیل باشد و روند سرمایه گذاری در استان اردبیل در حوزه گردشگری را تسهیل کند.

انتهای پیام/ع

معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.