رئیس اداره میراث فرهنگی خلخال گفت: پروژه‌های زیرساخت گردشگری تفرجگاه اندبیل امسال تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال در بازدید از عملیات اجرایی طرح سنگفرش معابر تفرجگاه اندبیل خلخال گفت: این پروژه از سال گذشته آغاز و با بارش نخستین برف پاییزی تعطیل شد.

وی بیان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی منطقه عملیات اجرایی طرح سنگفرش مسیر پیاده روی این تفرجگاه به طول ۲۲۰ متر و عرض ۱۶ متر آغاز و برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری مورد نظر تا قبل از آغاز سفر‌های تابستانی تلاش خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال در سال‌های گذشته نیز اعتبارات قابل توجهی را برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از جمله احداث آلاچیق و کمپ‌های اقامت موقت گردشگران هزینه کرده، اظهار داشت: در سال گذشته با توجه ویژه فرماندار خلخال اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان برای ادامه طرح‌های زیرساختی و تکمیل آن‌ها در این منطقه نمونه گردشگری تامین شد.

شایقی تاکید کرد: تفرجگاه اندبیل در هفت کیلومتری خلخال با برخورداری از جاذبه‌های زیبای طبیعی، چشمه پرآب و جنگل‌های قد کوتاه بنه و ارس از جمله مناطق نمونه و قطب‌های گردشگری استان اردبیل می‌باشد.

انتهای پیام/ح

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار