مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهربیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر در دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) در خصوص خرمشهر فرموده اند: فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهربیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

سرهنگ سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حاشیه نشست خبری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از ۱ تا ۴ خرداد ماه در سطح استان انجام می‌شود که تاکنون ۶۰۰ برنامه به دبیرخانه ستاد اعلام شده است.

وی افزود: در هزار مدرسه استان و برای بیش از ۱۰۰ هزار دانش اموز و ۱۰ هزار فرهنگی برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

سرهنگ سلامی تصریح کرد: در بیش از ۷۰۰ مسجد استان مبلغان مذهبی برنامه‌های بزرگداشت این ایام را برگزار می‌کنند و برنامه‌های خاصی برای نیرو‌های مسلح نیز تدارک دیده شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: تجمع رزمندگان استان و برگزاری جلسات نهضت خاطره گویی با محوریت ائمه جمعه استان و اعزام گروه‌های جهادی و خدمات پزشکی به مناطق محروم استان و گلباران مزار شهدا در روز پنجشنبه و حضور رزمندگان در نماز جمعه سوم خرداد برای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام / گ

نشست خبری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی(ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.