سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از صرب و جرح مامور وظیفه شناس توسط عاملان ساخت وساز غیر مجاز خبرداد.

ضرب و جرح ماُمور شهرداری همدان توسط عاملان ساخت و ساز غیر مجازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین مردانی ضمن اعلام این خبرگفت: پس از مشاهده ساخت و ساز غیرقانونی در ساعت ۱۸ روز گذشته در منطقه شهرک فرهنگیان همدان، گشت خودرویی واحد کنترل ساختمان اقدام به صدور اخطاریه و تعطیلی تخلف مورد نظر می‌نماید که متاسفانه یکی از افراد حاضر در محل ناجوانمردانه با یک شیء فلزی به سمت مامور شهرداری حمله و وی را از ناحیه دست بشدت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

وی در ادامه با مساعد اعلام کردن وضع جسمانی مامور شهرداری بعد از اعزام به بیمارستان و عمل جراحی تصریح کرد: پس از این اقدام و با حضور عوامل نیروی انتظامی فرد ضارب شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردید.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان ابراز داشت: گشت خودرویی کنترل ساختمان بصورت شبانه روزی و قاطعانه در چهار منطقه شهری در حال انجام می‌باشد و این مدیریت بدون اغماض و مماشات با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده و حریم قانونی شهر برخورد خواهد کرد.

وی در پایان ضمن دعوت از کلیه شهروندان به رعایت قوانین و مقررات شهری درخواست نمود هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گزارش نمایند.

انتهای پیام/ج

درگیری فیزیکی مامور شهرداری با عاملان ساخت و ساز غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.