رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه هر گونه قطع و یا هرس سرشاخه درختان در مسیر‌ها بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح ممنوع است، گفت: شهرداری همدان قطع درختان اردوگاه فجر را بررسی کند

شهرداری همدان قطع درختان اردوگاه فجر را بررسی کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان اظهار داشت: باید افرادی که بدون مجوز اقدام به قطع درختان می‌کنند به مراجع قضایی معرفی شده و با آنان برخورد قانونی شود.

گردان با بیان اینکه گزارش‌ها و اخباری مبنی بر قطع درختان در اردوگاه فجر منتشر شده، اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرده اند که درختی قطع نشده و همگی پاجوش بوده است، اما بررسی این موضوع باید با حضور کارشناسان و متخصصان انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری وضعیت این اردوگاه را بررسی و نتیجه را اعلام و اگر تخلفی انجام شده است به مراجع قضایی پرونده را ارسال کند.

روز گذشته خبری مبنی بر قطع ۱۳۰ اصله درخت در اردوگاه فجر کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان در صحن شورای اسلامی شهر همدان اعلام شده است، خبری که گفته می‌شود سازمان سیما و منظر شهری همدان به دلیل اطلاع رسانی نکردن این خبر باید پاسخگو باشد.

اردوگاه فجر یکی از بکرترین و قدیمی‌ترین اردوگاه‌های فرهنگی، تربیتی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان است که در یکی از مناطق طبیعی همدان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

قطع درختان اردوگاه فجر بررسی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.