اختصاص اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۸ اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از این میزان ۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل بانک‌های عامل به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود.

الهی راد با اشاره به طرح‌های اشتغال روستایی نیز افزود: ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در حوزه توسعه اشتغال پایدار روستایی طی امسال به این نهاد اختصاص یافته است که با توجه شرایط بومی مناطق روستایی و محروم این استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای این نهاد برای شناسایی استعداد‌ها و رشد توانمندی‌های مددجویان در سال جاری هم اشاره و تصریح کرد: طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ۹۸، سه هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت کوتاه مدت و بلند مدت بهره‌مند می شوند.

الهی راد با اشاره به آمار اشتغال در سال ۹۷ خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال در سال گذشته دو هزار و ۳۶۵ طرح اشتغال با اعتباری بیش از ۷۸ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان به اجرا درآمد که ۲۶۷ طرح با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع امدادی هزینه شد.

وی بیان کرد: از محل منابع بانکی در حوزه اشتغال نیز هزار و ۳۸۱ طرح با اعتبار حدود۳۰ میلیارد تومان اجرا شد و همچنین ۷۸ طرح نیز به صورت تلفیقی از محل منابع بانکی و امدادی با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان اجرا شد.

الهی راد در زمینه تسهیلات پرداختی اشتغال پایدار روستایی نیز گفت: در حوزه اشتغال پایدار روستایی ۵۵۶ طرح با اعتباری بیش از ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین میزان آموزش‌های اشتغال فنی و حرفه‌ای طی سال گذشته را سه هزار و ۵۰۰ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ م


اختصاص ۱۴۳ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.