قرمزپوشان نساجی قائمشهر در هفته سی ام لیگ برتر در ورزشگاه وطنی میزبان پیکان تهران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پنج شنبه شب ٢٦ اردیبهشت آخرین هفته لیگ برتر فوتبال در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در قائمشهر شاگردان جلالی به مصاف خودروسازان تهرانی خواهند رفت.

این دیدار که از ساعت ٢١:٣٠ در ورزشگاه وطنی و یقینا در مقابل دیدگان هواداران مشتاق و پرشور قائمشهری برگزار می‌شود، می‌تواند برای مجید جلالی یک بازی انتقامی  از تیم سابق خود باشد که در انتهای نیم فصل اول وی را از روی نیمکت تیم برکنار کردند.

دیدار فرداشب دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار نیست از آنجاکه دو تیم نه دغدغه سقوط دارند و نه اضطراب قهرمانی و کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان آسیا، بنابراین تنها برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی به رقابت می‌پردازند.

مجید جلالی و دستیارش که این روز‌ها به واسطه انتقاد از مدیریت نساجی تحت فشار هستند و خبر‌های امیدوارکننده‌ای پیرامون آینده آن‌ها در فصل آینده به گوش نمی‌رسد، شاید بتوان گفت دیدار با پیکان آخرین مسابقه‌ای است که روی نیمکت می‌نشینند.

گفتنی است پیکان با کسب ٣٥ امتیاز از ٢٩ هفته گذشته در پله نهم ایستادند و نساجی‌ها با ٣٣ امتیاز یازدهم هستند و قرمزپوشان در صورت کسب پیروزی قطعا بالاتر از رقیب قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ م

نساجی میزبان پیکان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.