رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی این استان برای پیاده‌سازی نظام ارجاع خبر داد و گفت : نظام ارجاع راه درستی است و نتیجه مطلوبی دارد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمود‌رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه صبح امروز در نشست برنامه نظام ارجاع، گفت : اقدامات وسیعی برای راه‌اندازی نظام ارجاع انجام شده و استان کرمانشاه پس از تامین دستگاه‌های رایانه مورد نیاز برای پیاده‌سازی نظام ارجاع که در مراحل خریداری است، آمادگی لازم را دارد.

وی گفت : این کار در آغاز ممکن است برای پزشکان و پرسنل و مراجعان، زمان‌بر باشد، اما در نهایت موجب سهولت خدمت به مردم می‌شود و راه درست و لازم‌الاجرایی است و نتیجه مطلوبی به‌دنبال دارد.

وی گفت: پزشکان باید در این زمینه به طور جدی همکاری کنند و مردم برای این‌کار قدری شکیبا باشند و اجازه دهند پزشک وقت کافی برای ویزیت، ثبت اطلاعات و علایم بیمار داشته باشد.

مرادی تصریح کرد: برنامه نظام ارجاع بیمار از اولویت‌های نظام سلامت و راه حل مشکلات این سیستم از نظر اقتصادی و خدمتی است.

وی ادامه داد: اجرای پکیج‌های پزشک خانواده، پرونده الکترونیک سلامت، نسخه‌نویسی الکترونیکی و نظام ارجاع باید موجب تغییر رفتار و عملکرد دانشگاه شود و نباید به شکل صوری بوده، بلکه باید به‌طور واقعی اجرا شود .

 

 

انتهای پیام/د

نظام ارجاع راه درستی است و نتیجه مطلوبی دارد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.