رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۸۲ جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم در مساجد گناباد در حال برگزاری است.

برگزاری جلسات تفسیر قرآن در مساجد گنابادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: این جلسات تفسیر ترتیبی با موضوع سوره احزاب و با حضور مبلغان بومی و اعزامی در مساجد مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد : همزمان با ماه ضیافت الهی، تلاش می کنیم که  جلسات جزء خوانی قرآن‌کریم در مساجد با حضور قاریان ممتاز برگزار شود تا فضای معنوی و جذابی در این جلسات فراهم شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت:  ۲۱۵ جلسه دوره قرآن منازل و مساجد در سامانه اداره تبلیغات اسلامی گناباد ثبت شده است که این جلسات در ماه رمضان جزء خوانی قرآن دارند.

رحمانی با بیان اینکه در ایام ماه رمضان، دو جلسه محوری تفسیر قرآن کریم با حضور ائمه جمعه شهر‌های گناباد و کاخک در مساجد جامع و مصلی این دو شهر برگزار می‌شود، افزود : اقامه نماز‌های یومیه، تفسیر قرآن‌کریم، بیان احکام شرعی و کلاس‌های روخوانی قرآن از برنامه‌های مبلغان در ایام ماه رمضان است.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

برگزاری ۸۲ جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم در مساجد گناباد

برچسب ها: تفسیر قرآن ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.