ئیس کمیته امداد منطقه چهار شهرستان کرمانشاه گفت: ۲۰۰ نفر از دانش آموزان عضو کانون ولایت کمیته امداد این منطقه مهمان سفره اطعام خیران فرهنگی بودند.

دانش آموزان مهمان خیران شدندبه گزارش  خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  لطف اله صفایی، رئیس کمیته امداد منطقه چهار شهرستان کرمانشاه گفت: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان کمپین سفره های اطعام ده هزار تومانی برگزار می کند.

لطف اله صفایی با بیان اینکه حداقل کمک مردم خیر برای مشارکت در این کمپین ده هزار تومان است، عنوان کرد: شماره گیری کد#۰۸۳*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی های همراه و واریز کمک ها به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از راه های مشارکت در این طرح خداپسندانه است.

صفایی با اشاره به اینکه در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان خیران فرهنگی با مشارکت در این کمپین اطعام حدود پنج میلیون تومان به کمیته امداد اهدا کردند، عنوان کرد: با این کمک ۲۰۰ دانش آموز عضو کانون ولایت کمیته امداد منطقه چهار کرمانشاه مهمان سفره ضیافت خیران بودند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مردم خیر می توانند برای مشارکت در این طرح کمک های غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری اهدا کنند، ادامه داد: همچنین در هشتمین روز از این ماه مبارک ۶۵ کیسه برنج مرغوب با ارزشی حدود پنج میلیون تومان از سوی خیران به این نهاد اهدا و بین خانوارهای مددجو توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه چهار شهرستان کرمانشاه همچنین به اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور گره گشایی از مشکلات نیازمندان اشاره و تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون امدادگران این نهاد با ۱۵ خانوار نیازمند کرمانشاهی در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار کردند.
وی با بیان اینکه در این دیدارها حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت نقدی به این خانوارهای مددجو اهدا شده، عنوان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و شماره های تماس ۳۸۲۴۰۷۷۶-۰۸۳ و ۳۸۲۱۳۴۴۴-۰۸۳ آماده دریافت درخواست مردمی برای مشارکت در طرح مفتاح الجنه است.

انتهای  پیام/ز

 

 اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور گره گشایی از مشکلات نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.