رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای کمپین مردمی سفره‌های افطار ده هزار تومانی نیازمندان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، گفت : جمعیت بالایی از مردم خیر استان در این کمپین مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی حسینی فر رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در ماه مبارک رمضان امسال کمپین مردمی سفره‌های افطار ده هزار تومانی نیازمندان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مردم خیر استان کرمانشاه برای مشارکت در این کمپین، گفت : امیدواریم با توجه به میزان کمک مردمی برای برپایی سفره‌های آسمانی اطعام نیازمندان، جمعیت بالایی از مردم خیر استان در این کمپین سهیم شوند.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های آسان مشارکت در کمپین سفره‌های ده هزار تومانی شماره گیری کد #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر روش‌های پرداخت کمک به این کمپین واریز کمک‌های نقدی به حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی است.

حسینی فر عنوان کرد: آن دسته از خیرانی نیز که در این ماه مبارک می‌خواهند کمک‌های غیرنقدی به منظور اطعام نیازمندان اهدا کنند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

حسینی فر با بیان اینکه سقف کمک‌های مردمی در این کمپین نامحدود است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را تا هر میزانی که بخواهند اهدا کنند، تاکید کرد: این کمک‌ها در اسرع وقت و صرفا برای اطعام نیازمندان استان در قالب برپایی سفره‌های آسمانی، توزیع غذای گرم و سبد‌های کالا هزینه می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین به دیگر طرح مشارکتی این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح مفتاح الجنه از طرح‌های ویژه این ماه مبارک است که در این طرح خیرانی که توانایی گره گشایی مشکلی از مشکلات نیازمندان همچون درمان، تامین وسایل ضروری زندگی، معیشت و .. نیازمندان دارند با هماهنگی کمیته امداد به دیدار و دلجویی این خانواده‌ها می‌روند.

مرتضی حسینی فر با اعلام شماره تلفن‌های ۳۸۲۴۰۷۷۶-۰۸۳ و ۳۸۲۱۳۴۴۴-۰۸۳ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ به منظور تماس و پیامک مردم خیر برای مشارکت در این طرح خداپسندانه، گفت: گره گشایی از نیاز محرومان در کنار دلجویی از آنان یکی از زیباترین شکل‌های مهربانی و نیکوکاری است .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف گره گشایی از نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.