فرماندار گناباد گفت: پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی واجرای طرح معین اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری در مسیر رونق تولیداست.

اجرای طرح معین اقتصادی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در گنابادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حامد قربانی فرماندار گناباد در حاشیه بازدید از تعدادی طرح‌های تولیدی گناباد گفت: پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در گناباد ۲۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات داخلی، در قالب ۵۳۱ طرح از ابتدای پارسال تاکنون در این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در بخش‌های اشتغال‌های فراگیر و روستایی، مشاغل خانگی و بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار گناباد گفت: بیشترین تسهیلات به مقدار ۱۲۶ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در بخش اشتغال روستایی و کمترین مقدار به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در بخش اشتغال فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.

قربانی با اشاره به اجرای طرح معین اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی افزود: اجرای این طرح مسیر رونق تولید را هموار می‌کند.

وی ادامه داد: درگناباد که بخش زیاد توان اجرایی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مسیر تحقق اهداف معین‌های اقتصادی بسیج شده است با بررسی و رفع موانع تولید، زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران فراهم می‌شود.

فرماندار گناباد مهمترین مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان در گناباد را بوروکراسی اداری و مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: در کارگروه‌های تسهیل و رونق تولید، مسئولان اداره‌های مربوط و بانک‌ها موظف به حمایت و رفع مشکلات سرمایه گذاران شده اند.

قربانی افزود: با جمعی از مسئولان گناباد که از چند واحد تولیدی بازدید کردیم و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم.

وی ادامه داد:سه شهرک و ناحیه صنعتی با ۴۴۷ هکتار زمین، ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

فرماندار گناباد گفت:از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است.

انتهای پیام //ا. ز


پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.