همه ساله تسهیلات کم بهره و بلند مدت برای افرادی که متقاضی دریافت این گونه تسهیلات هستند در استان ابلاغ می‌شود.

بهدانی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در سال‌های گذشته تسهیلات بخش کشاورزی از محل صندوق توسعه ملی به عنوان بالاترین رقم تسهیلات ابلاغ شده به این بخش و همچنین تسهیلات اشتغال روستایی بوده است و امسال نیز تمام اعتبارات تسهیلاتی که به استان ابلاغ خواهد شد در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ردیف تسهیلاتی ۱۰ اولویت برای بخش کشاورزی وجود دارد افزود:یکی از این اولویت‌ها ها صنایع تبدیلی و تکمیلی است که بر این اساس نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد و با بازپرداخت حدود ۷ سال است که برای ایجاد یک واحد فرآوری کاملا مناسب است.

بهدانی در خصوص واحد‌های فرآوری در شهرستان طبس گفت: در این شهرستان تنها یک واحد فرآوری وجود دارد که کاملاً زیر ظرفیت فعالیت می‌کند و متاسفانه در برخی نقاط هم غیر فعال است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید فروش این محصولات و همچنین فرآوری و بسته بندی و تولید محصولات ناشی از آن را هم در نظر گرفت گفت: در این زمینه تسهیلات کم بهره و بلند مدت برای متقاضیان اقدام می‌شود، اما باید متقاضی هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام / ط ا

نرخ سود ۱۲ درصدی تسهیلات صنایع تبدیلی و تکمیلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.