سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی اردبیل، لازمه جذب اعتبارات بازآفرینی شهری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه بازآفرینی شهری گفت: اعتبارات بسیار خوبی از محل باز آفرینی شهری، برای استان اردبیل در نظر گرفته شده که جذب آن، نیازمند هماهنگی و سرعت عمل همه دستگاه‌های ذیربط است.

وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات در شهرستان‌ها افزود: مشکلات مربوط به پروژه‌های شهرستانی، ظرف مدت یک هفته و با حضور فرمانداران تشکیل و مصوبات آن در جلسات استانی مطرح شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: از مزیت‌های این طرح، می‌توان به احیای بافت‌های فرسوده و اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در تمام نقاط استان، با حفظ هویت تاریخی شهرها، اشاره کرد که اهتمام ویژه مدیران و کارشناسان را می‌طلبد.

امامی یگانه در پایان اظهار کرد: همه سازمان‌های مربوطه، موظفند ظرف مدت ۱۰ روز، نقشه‌ها و برنامه‌های خود را تکمیل و در جلسه آتی بازآفرینی شهری ارائه دهند.

انتهای پیام/ح

جذب اعتبارات بازآفرینی شهری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.