مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: با فدراسیون در ارتباط با شرکت در بازی های تدارکاتی پیش از حضور در مسابقات رسمی برنامه ریزی هایی کرده ایم.

جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فدراسیون والیبال حمایت های زیادی از بخش بانوان می‌کند و تمام تلاشش بر این است که خواسته‌های کادرفنی را برآورده سازد، ما برنامه‌های خوبی برای شرکت در بازی‌های تدارکاتی داریم و هر وقت تصمیم خود را نهایی کنیم آن را به اطلاع اصحاب رسانه می‌گذاریم.

مهرگان: فدراسیون تلاش می کند تا خواسته های کادرفنی بانوان را برآورده سازد

امیدوارم زارع به تیم ملی کمک کند

او در ادامه گفت: زارع بازیکنی است که در چند سال گذشته به تیم ملی دعوت نشده بود، اما سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه داشت، وظیفه من این است که از تمام پتانسیل‌های موجود در کشور استفاده کنم، او در لیگ عملکرد خوبی داشته و در دفاع و حمله می‌تواند به ما کمک کند، اما نمی‌دانم جزو نفرات نهایی باقی می‌ماند یا که خط می‌خورد.

در هر اردو ۲ مربی والیبال را دعوت می‌کنیم

مهرگان افزود: در هر اردو از ۲ مربی باپتانسیل از استان‌های مختلف کشور که سوابق آموزشی و کار عملی ایده آلی را دارند دعوت می‌کنیم تا در آن اردو کنار کادر فنی باشند و تجربیاتی را که به دست می‌آورند به شهر و استان‌های خودشان انتقال دهند.

مشاور فنی تیم ملی بانوان در ادامه گفت: دوره آماده سازی عمومی بازیکنان تمام شده است و ما ۲۰ بازیکن را انتخاب کرده ایم که چند اردوی آینده را با همین ۲۰ نفر ادامه دهیم. اردو بعدی ما جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا سوم خرداد ماه ادامه می‌یابد، پله پله به جلو حرکت می‌کنیم و در ۲ ماه گذشته به اهداف تمرینی خود در زمینه توسعه سیستم‌های انرژی، اصلاح تکنیک و افزایش قدرت بازیکن‌ها رسیده ایم.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: مسابقات آسیایی شانس ما برای صعود به المپیک است

شعبانیان: بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال بانوان ترکیه برای ما مفید است

زبردست: اجازه تیم داری به برخی از باشگاه‌ها نمی‌دهیم


انتهای پیام/

اظهارات مهرگان در خصوص تیم ملی واتلیبال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار