نائب رئیس شورای شهر تایباد گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به یک سوم از تعهد خود به تامین ۶۵۰ تن قیر برای آسفالت کمربندی ضلع شرقی این شهر عمل کرده است.

راه و شهرسازی قیر‌های وعده داده شده را تحویل دهدبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد خدادادی نائب رئیس شورای شهر تایباد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه انجام شده، قرار بود شهرداری ۳.۵ کیلومتر طول را بسترسازی کند و برای این امر ۶۵۰ تن  قیر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تامین شود، اما تاکنون از این مقدار فقط ۲۴۰ تن قیر تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: قیر مورد نیاز برای اتمام آسفالت این قسمت توسط شهرداری تایباد خریداری شد تا عملیات آسفالت کاری به اتمام برسد.

نائب رئیس شورای شهر تایباد گفت: تا قبل از افتتاح این کمربندی، خودرو‌های ترانزیتی برای رفتن به مرز، مجبور به عبور از داخل شهر بودند که مشکلات فراوانی پیش می‌آمد و امیدواریم با توجه به نیاز شهرداری تایباد برای آسفالت خیابان‌های سطح شهر، اداره مربوطه به تعهد خود عمل کند و بقیه قیر‌های وعده داده شده را تحویل دهد.

خدادادی افزود: این شهر با وسعت ۱۲۶۰ هکتار و جمعیت ۵۶هزار و ۴۰۰ نفر، بیش از ۳۰۰هکتار زمین خالی از سکنه دارد و همین امر سبب مشکلات در خدمات‌رسانی شده، به طوری که خیلی وقت‌ها بر اساس نیاز مردم محله آسفالت شده، ولی محدوده‌ای از آن به دلیل خالی بودن از سکنه رها شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

برای آسفالت کمربندی ضلع شرقی تایباد، قیر مورد نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.