معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: حفاظت محیط زیست استان نیاز است تا بازدید های‌ نظارتی دوره ای از مراکز دفن پسماند و نحوه کار‌در این‌ مراکز را در دستور کار قرار دهد.

برگزاری جلسه کارگروه پسماند استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان گفت: حفظ سلامت مردم استان برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است تا اعضای این کارگروه، تسریع اقدامات مدیریت پسماند و ساماندهی مراکز دفن پسماند در استان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی افزود:جلسات کارگروه‌ مدیریت پسماند استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و زین پس به صورت ‌مستمر برگزار‌ خواهد شد.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: حفاظت محیط زیست استان نیاز است تا بازدید های‌ نظارتی دوره ای از مراکز دفن پسماند و نحوه کار‌در این‌ مراکز را در دستور کار قرار دهد و وظایف اعضای کارگروه و تعهداتی که داشتند، طی جلسات آتی و بازدید های دوره ای، پیگیری و رصد خواهد شد.

دستور کار‌جلسه کارگروه مدیریت ‌پسماند استان نیز همچنین به شرح ذیل بود:

 گزارش نحوه ‌مدیریت پسماندهای پزشکی بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب ها و مراکز بهداشتی و درمانی و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص مشکلات

 ‌گزارش نحوه مدیریت پسماندهای بی خطرسازی شده پزشکی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان

 گزارش پیشرفت فیزیکی ساماندهی مراکز دفن پسماندهای عادی حوزه مرکز استان توسط فرمانداری های سمنان و مهدیشهر

انتهای پیام / گ

جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.