فخری گفت: ارزش اماکن گردشگری استان سمنان باید در سطح گسترده تری برای عموم مردم معرفی گردد.

ارزش هر مکان گردشگری و ابنیه تاریخی استان سمنان همانند یک چاه نفت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آئین تجلیل از خادمین سفر استان ضمن تشکر از همت اعضای ستاد خدمات سفر استان که در ایام نوروز ۹۸ در ساماندهی مسافران تلاش،کردند گفت: تلاش خوب مدیران در نوروز ۹۸ سبب شد که مدیران خوب استان نمره ی قبولی در فعالیت های نوروزی کسب کنند.

وی افزود: میهمان نوازی مردم خوب استان سمنان در بحران نوروز و پذیرایی از مسافران و در راه ماندگان برای همیشه ثبت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه میراث فرهنگی نگاه انتفاعی به صنعت گردشگری نباید داشته باشد تاکید کرد: اگر همه دستگاهها و ادارات مرتبط دست به دست هم داده و یاریگر باشند قطعا ما در آینده شاهد رونق گردشگری در استان خواهیم بود.

فخری ادامه داد: پتانسیل های فراوانی در صنعت گردشگری استان وجود دارد که به شرط بستر سازی مناسب، این مهم هر سلیقه ای را اقناع خواهد کرد.‌

وی افزود: استان سمنان در خط ترانزیت تهران به مشهد قرار دارد و سالانه بیش از ۲۰ میلیون تردد در ان شکل می گیرد و ارزش هر مکان گردشگری و ابنیه تاریخی استان همانند یک چاه نفت می باشد.‌

انتهای پیام / گ

آئین تجلیل از خادمین سفر استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.