رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت:با تلاش پلیس فتا عامل مزاحمت‌های اینترنتی برای زن جوان شناسایی و دستگیر شد.

دوست خانوادگی عامل مزاحمت اینترنتیسرهنگ‌ علی سرحدی رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر مزاحمت اینترنتی برای او و خانواده اش توسط فردی ناشناس در شبکه اجتماعی "واتس اپ" موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص متهم با استفاده از بستر نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان واتس اپ با ایجاد پروفایلی اقدام به مزاحمت اینترنتی برای شاکی و در پی این مزاحمت زمینه ایجاد اختلاف خانوادگی، سوء ظن همسرش و آبروریزی در بین بستگان و اقوامش را فراهم کرده است.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ‌های موجود تحقیقات خود را آغاز و متمه را مردی ۴۲ ساله و ساکن یکی از مناطق هسته مرکزی شهر زاهدان است شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

وی تصریح کرد: در بازجوئی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم شوهر دوست شاکی می‌باشد و از قبل با همسر شاکی اختلاف داشته و برای انتقام جوئی و اختلاف انداختن بین این زوج جوان دست به این اقدام زده است.

رییس پلیس فتا سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی خاطر نشان کرد: فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی محلی برای ایجاد مزاحمت برای دیگران و سرگرمی نیست و هرگونه ایجاد مزاحمت و سلب آسایش کاربران در فضای مجازی جرم بوده و برابر قانون با فرد خاطی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

عامل مزاحمت‌های اینترنتی دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار