رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از فعالیت ۳۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در ماه رمضان خبر داد.

فعالیت ۳۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در ماه رمضان

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: هم اکنون ۳۱۰ کانون فرهنگی هنری در مناطق شهری و روستایی استان ایلام برپا شده است که ۷۰ درصد از این کانون‌ها در مناطق روستایی دایر هستند.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های شاخص این کانون‌ها میتوان به برگزاری محافل انس با قرآن، نشست‌های تخصصی با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، نشست تخصصی حجاب و عفاف، نشست تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نشست تخصصی بررسی امر به معروف و نهی از منکر از نگاه قران اشاره کرد.

چراغی پور ادامه داد: در ماه مبارک رمضان همایش تجلیل از فعالان قرآنی روستایی تحت عنوان عمری با قرآن نیز در روستا‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:هم اکنون نیز در حال برنامه ریزی جهت حضور پرشور مردم در لیالی قدر و برگزاری مراسمات سالگرد ارتحال رهبر معظم انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی می‌باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه افطاری تحت عنوان سفره کریمانه نیز در مناطق محروم روستایی استان حال برگزاری است.

انتهای پیام/ د

فعالیت مساجد استان ایلام در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.