بانوی مشهدی در آخرين روز مسابقات كاپ جهانى تيراندازى با كمان، که در شانگهاى چين برگزار شد موفق به کسب مدال برنز كامپوند جهانی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم میکس کامپوند کشورمان با ترکیب ویدا حلیمیان کمان دار مشهدی و محمد صالح پالیزبان از تهران در دیدار رده بندى موفق شد با نتیجه ۱۵۳ بر ۱۵۲ مقابل هنگ کنگ به برترى برسد و صاحب مدال برنز شود و مدالى تاریخى را براى ایران کسب کند.

تیم میکس کامپوند ایران با حضور دختر کمان دار مشهدى در مرحله یک هشتم نهایى مسابقات با نتیجه ۱۵۱ بر ۱۵۰ مقابل کره جنوبى، تیم نخست این بازى‌ها در مرحله مقدمانى به برترى رسید و راهى دور بعدى شد.

تیم ایران در یک چهارم نهایى با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۲ مقابل اسپانیا به پیروزى رسید و به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه یافت.

در ادامه تیم ایران در دیدار نیمه نهایى با نتیجه ۱۵۸ بر ۱۵۵ مقابل بلژیک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند؛ اما راهى دیدار رده بندى شده و موفق شد در نهایت مدال برنز جهانى را کسب کند.

در این دوره از مسابقات تیم ریکرو در بخش زنان و مردان با تیم کامل راهى شانگهاى شدند، اما در بخش کامپوند، تنهابانوى اعزامى، ورزشکار مشهدى بود که به همراه تیم کامپوند مردان در رقابت هاى کاپ جهان حاضر شد.

بااین حال حضور تنها کمان دار خانم در بخش کامپوند یک مدال برنز جهانى را براى ایران کسب کرد و حلیمیان باید با تأیید کادر فنى خود را براى جام جهانى هلند که در خردادماه برگزار مى شود، آماده کند.

ویدا حلیمیان کمان دار سى ساله مشهدى از مهرماه سال گذشته پس از سال‌ها دورى از این رشته به اردوى تیم ملى بازگشت و در حالى که ۷ سال از آخرین بارى که به عنوان کمان دار در مسابقات حاضر شده بود مى گذشت، در فروردین ماه امسال توانست اولین مدال طلاى میکس آسیا را به نام خودش ثبت کند وی همچنین در رقابت هاى کاپ آسیا ۲۰۱۹ در بخش میکس کامپوند به همراه پالیزبان، اولین مدال طلاى ایران را در این بخش به دست آورد.

انتهای پیام//ف. س


بانوی کمان دارخراسانی موفق به کسب مدال برنز جهانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.