سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف بیش از ۳ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص کشف مواد غذایی احتکارشده گفت: برحسب گزارش واصله مردمی به سامانه ارتباطی ۱۲۴ مبنی بر اخفاء و امتنا از عرضه برنج و خرما توسط ۲ واحد صنفی در شهرستان اردبیل و نمین جهت بررسی و صحت و سقم موضوع، کارشناسان بازرسی در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی واحد‌های صنفی مقدار ۱۷ هزار و ۶۰ کیلو گرم خرما و ۸ هزار و ۲۹۵ کیلو گرم برنج خارجی با برند‌های مختلف در مجموع به ارزش ۳ میلیارد و ۲۲۶ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال در محل‌های جداگانه اخفاء گردیده و محل نگهداری کالا‌های مذکور در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا ثبت نگردیده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: پرونده پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

صادقی در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

کشف مواد غذایی احتکارشده در اردبیل

برچسب ها: بازار ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.