مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، آخرین وضعیت جاده‌های استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در جریان سیل بیش از ۳۵ محور در استان مسدود شدند گفت: از این مسیرها، ۲۷۰ مسیر روستایی و شهری بودند، اما در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های استان خوزستان که آب در آن‌ها فروکش کرده برقرار است.

وی با اشاره به احداث جاده دسترسی به روستای عطیش بیان کرد: تردد در ۴ محور بستان-چذابه، بستان-عبدالخان، محور شریعتی در شهرستان سوسنگرد، بخشی از محور خسرج در حوزه شهرستان حمیدیه و بخش دیگر این محور در حوزه شهرستان شوش هنوز به علت آبگرفتگی همچنان امکانپذیر نیست.

بهرامی نیا اذعان داشت: خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد اولیه شده است که مورد تأیید استانداری و مدیریت بحران استان قرار گرفت و برآورد دقیق زمانی امکان پذیر خواهد بود که آب در تمامی محور‌ها فروکش کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: تأمین اعتبار جبران خسارت ناشی از سیل هیچ ارتباطی به بودجه سالانه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان ندارد و بعد از تأمین اعتبار نهایی وابلاغ آن، اقدامات اجرایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

انسداد محور‌های شهری و روستایی بر اثر سیل

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.