مرتب خودرو همان شرکتی است که از دهه ۳۰ شمسی کارش را با مونتاژ لندرور در ایران شروع کرد و سپس در دهه ۷۰ تولید پاژن را استارت زد و از اوایل دهه ۸۰ شمسی نیز سانگ یانگ موسو را به خطوط تولیدش برد.
سیف خودرو، اصرار عجیبی به استفاده از شعار «شاسی بلندِ لوکسِ اقتصادی» دارد. اساسا بین دو ویژگی لوکسگرایی و اقتصادی بودن تضاد معنایی وجود دارد؛ یعنی هیچ خودروی لاکچری در دنیا نیست که قیمت ارزانی داشته باشد و هیچ خودروی ارزانی پیدا نمیکنید که ویژگیهای اشرافی داشته باشد.
اما T۵ بعد از مدلهای T۳ و M۳، سومین محصولی است که با برند بیسو به بازار چین قدم گذاشت. بیسو T۵ متولد ۲۰۱۷ است و زبان طراحیاش دقیقا با T۳ یکی است. البته وجود ردیف سوم صندلیها موجب شده تا طراحان T۵، قسمت انتهایی بدنه را بیش از اندازه بکشند! و همین موضوع موجب شده تا T۵، قامتی شبیه خودروهای ون نیز داشته باشد.
طراحی آیندهنگر در بیرون و همچنین ریزهکاریهای منطقی در داخل کابین، T۵ را در بین هموطنانش خاصتر و جذابتر میکند. بیسو تی ۵ همچنین با پیشرانه مناسبش، کمکاریهای فنی T۳ را بهخوبی جبران کرده است.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/