حدود ۳۲ هزار دانش‌آموز سازمان‌یافته عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان است، گفت: حدود ۳۲ هزار دانش‌آموز سازمان‌یافته عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان هستند.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان دستگاه دولتی قادر به ورود بسیاری از فضا‌ها نیست، اما به منابع آن نیاز دارد، گفت: از این جهت فعالیت این سازمان فرصت بسیار خوبی برای آموزش و پرروش است، اما توجه به این نکته ضروری است که اولویت اصلی سازمان دانش‌آموزی تربیت دانش‌آموزان است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ساماندهی اوقات فراغت، معرفی الگو‌ها و اسوه‌های مورد قبول نظام جمهوری اسلامی، تقویت روحیه تعاون و همکاری، خودباوری و دین‌باوری را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که سازمان دانش‌آموزی به بهترین شکل در حال اجرای آن است.
 
نیکزاد ادامه داد: تربیت با برنامه‌های جانبی همچون برنامه‌های فرهنگی و هنری و دینی قابل دست‌یابی است که سازمان دانش‌آموزی با این ظرفیت می‌تواند بخش اعظم آن را بر عهده بگیرد.
 
وی تأکید کرد : آموزش و پرورش مازندران از برنامه‌های منسجم سازمان دانش‌آموزی تحت نظارت، کنترل و اجرای خود این سازمان، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/آ
 
 

فعالیت  ۳۲ هزار دانش‌آموز مازندرانی در سازمان دانش‌آموزی 

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.