فرمانده سپاه عاشورا، گفت: شأن مسئولیت در سپاه و بسیج خدمتگزاری، فداکاری و ایجاد امنیت برای مردم است.

شأن مسئولیت در سپاه و بسیج خدمتگزاری، فداکاری و ایجاد امنیت برای مردم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار خرمفرمانده سپاه عاشورا،در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه اهر، گفت: هرچه دشمنان در باره سپاه و سایر نیرو‌های مسلح بگویند، بازهم برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت خدمت به مردم از تلاش هایمان دریغ نخواهیم کرد.

وی، افزود: علیرغم فشار‌های سنگین دشمنان و توطئه‌های آنها، انقلاب اسلامی تاکنون راه خود را ادامه داده است و خواهد داد که این خود از معجزات الهی است.

فرمانده سپاه عاشورا، گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگو برای مسلمانان جهان در جهت ایستادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی، گفت: وضع کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و امروز تمامی امکانات از جمله آب، برق، راه، گاز و مانند این‌ها به تمامی نقاط کشور رسیده است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید روحیه جهادی، اقدام جهادی و اطاعت بی، چون و چرا از مقام معظم رهبری در جامعه حفظ شود.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه اهر، سرهنگ پاسدار موسی صفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

 

انتهای پیام/

مسئولیت  سپاه و بسیج خدمتگزاری، فداکاری و ایجاد امنیت برای مردم است

 

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.