تیم فوتسال مس سونگون برای حضور قدرتمند در لیگ برتر با مهدی جاوید به توافق رسیده است.

آقای گل فوتسال ایران به مس سونگون نزدیک شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون که سابقه قهرمانی ۲ فصل متوالی در لیگ برتر ایران را دارد، برای فصل بعد با چند بازیکن به توافق رسیده و حتی قرارداد هم امضا کرده است. محمد شجری، مسلم اولاد قبا و علیرضا وفایی از جمله بازیکنانی هستند که قرار است این فصل برای مس سونگون بازی کنند.

تیم مس سونگون به جزء بازیکنان فوق با تعدادی بازیکن دیگر در حال مذاکره است از جمله مهدی جاوید که آقای گل سه فصل لیگ برتر فوتسال ایران است.

یکی از مسئولان تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که آیا با مهدی جاوید مذاکره داشته اند یا نه گفت: ما با جاوید مذاکره کرده ایم و به توافق رسیدیم. به احتمال بسیار زیاد جاوید امسال در مس سونگون بازی خواهد کرد.

او ادامه داد: فقط بر سر یک سری مسائل کوچک هنوز در حال مذاکره هستیم که انشاالله به زودی حل خواهد شد و جاوید فصل بعد را در تیم ما بازی خواهد کرد.

مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که فصل قبل در تیم گیتی پسند بازی می‌کرد این فصل با این تیم به توافق نرسید و به احتمال بسیار قوی راهی تبریز می‌شود تا در تیم مس بازی کند.

انتهای پیام/

مهدی جاوید به مس سونگون نزدیک شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار