رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بیشترین علت تامه تصادفات درهفته گذشته و در ماه مبارک رمضان، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علت تمامه تصادفات در یک هفته گذشته

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: براساس تجزیه و تحلیل صورت گرفته در بحث تصادفات هفته گذشته، امسال بیشترین تصادفات در بین وسایل نقلیه مربوط به خودرو‌های سواری بوده که به علت تخطی از سرعت مطمئنه به میزان ۶۱ درصد و در ساعات بین ۱۶ تا ۲۰ به وقوع پیوسته است که در مقایسه با سال قبل شاهد افزایش ۱۶ درصدی می‌باشیم.

وی افزود: با توجه به ساعات وقوع تصادفات که در لحظات پایانی روز و نزدیک افطار به وقوع پیوسته از رانندگان عزیز تقاضا داریم با صبر و حوصله و با سرعت مناسب رانندگی کرده و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حادثه می‌شود خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: پلیس با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با تجهیزات در اختیار، از جمله استقرار دوربین‌های کنترل سرعت سیار در جاده‌ها توسط ماموران، و دوربین‌های ثابت نصب شده ثبت تخلفات، به صورت آنلاین و شبانه روزی رفتار‌های ترافیکی رانندگان را کنترل و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

سرعت غیر مجاز علت تصادفات یک هفته گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.