دو فیلم شهریار پورسیدیان به جشنواره بین‌المللی روسیه راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز گفت: فیلم بازگشت و مستند نور، سایه و زندگی ساخته شهریار پورسیدیان، فیلمساز گیلانی به بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Zolotoy Vityaz روسیه راه یافتند.

وی افزود: فیلم کوتاه داستانی بازگشت داستان فردی است به نام رحیم که بعد از تحمل ٢٣ سال زندان به زادگاهش باز می‌گردد تا به دیدار برادرش برود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مستند نور، سایه و زندگی داستان نقاش رودسری است که بعد از اینکه آموزش و پرورش استثنایی فرزند کم توان ذهنی‌اش را برای آموزش نپذیرفت خود با روش‌های خلاقانه تصمیم به آموزش وی می‌گیرد.

فیروز فاضلی افزود: بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Zolotoy Vityaz با شعار آرمان‌های اخلاقی برای ارتقای روح انسانی با مشارکت بنیاد فرهنگ روسیه و اتحادیه فیلمسازان فدراسیون روسیه از ۱ تا ۱۰ خرداد امسال در شهر سواستوپول روسیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهریار پورسیدیان متولد ١٣٥٨ مدرس انجمن سینمای جوانان ایران، دانش آموخته نقاشی و فیلمسازی و برنده ۷۰ جایزه ملی و بین‌المللی است.

 

انتهای پیام/م.ع

راهیابی دو اثر فیلمساز گیلانی به جشنواره بین‌المللی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.