کارشناس داوری فوتبال گفت: با توجه به تصاویر تلویزیونی فغانی به درستی اعلام پنالتی به نفع تیم پدیده کرد و تصمیم درستی در آن صحنه گرفت.  

محسن قهرمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره داوری بازی سپاهان برابر پدیده مشهد اظهار کرد: حساس‌ترین صحنه این بازی مربوط به پنالتی بود که به نفع تیم پدیده گرفته شد که با توجه به تصاویر تلویزیونی فغانی به درستی اعلام پنالتی کرد و تصمیم درستی در آن صحنه گرفت.

او ادامه داد: صحنه پنالتی در این بازی در تصویر تلویزیونی مشخص نیست و با توجه به اینکه فغانی به این صحنه نزدیک بود به طور حتم تصمیمش هم در اعلام ضربه پنالتی درست بوده است. علاوه بر این در صحنه خطا مشخص نیست که مدافع سپاهان همزمان توپ و پا را می‌زند یا اتفاق دیگری رخ داده است بنابراین من حق را به فغانی می‌دهم که پنالتی اعلام کرد.

قهرمانی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم فغانی در این بازی قضاوت خوبی داشت و به همه صحنه‌ها نزدیک بود و به خوبی خطا‌ها را تشخیص داد.


بیشتر بخوانید: 

کیانی: اتفاقات بازی با پدیده علیه ما بود

قلعه نویی: پدیده لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد

قلعه نویی: آقایان خوششان نیامد که ۲ تیم شهرستانی در کورس باشند


انتهای پیام/ 

اظهارات قهرمانی درباره صحنه پنالتی پدیده برابر  سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۸:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
میخواهی با این حرفات محبوب کی بشی از ده تا داور 9تاشون گفته اند پنالتی پدیده اشتباه بوده. میگی صحنه مشخص نیست از پیر چشمی است. یاد خطای 10ثانیه عیسی اندوی افتادم که با یک مساوی ذوب آهن قهرمان می شد.. قانون را به نفعنون تعبیر نکنید.
آخرین اخبار