شاگردان علیرضا منصوریان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی ۳ بر یک رسید تا سومین برد متوالی اش را کسب کند و ۳۹ امتیازی شود.

شاگردان علیرضا منصوریان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارند و در چارچوب آخرین بازی لیگ هجدهم باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. سبزپوشان اصفهانی در ۳ هفته گذشته رو در رو فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسیدند و آخرین شکست شان را نیز مقابل سایپا تهران در هفته هجدهم متحمل شدند که رو در روی سایپا نتیجه را واگذار کردند.

ذوبی‌ها در ۱۱ بازی گذشته، هفت پیروزی بدست آوردند و مقابل پرسپولیس، سپیدرود رشت، ماشین سازی و سپاهان متوقف شدند تا عملکرد فوق العاده‌ای را به ثبت برسانند. همچنین سبزپوشان تاکنون با هدایت علیرضا منصوریان و کسب ۱۱ امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مراتب عملکرد بهتری نسبت به سرخابی ایران دارند و در رده نخست جدول گروه A جای گرفته‌اند و صعودش به مرحله بعد همراه با النصر عربستان قطعی است، اما در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف نماینده عربستان بروند تا تکلیف تیم صدرنشین و رده دوم گروه مشخص شود.

ذوب پس از حضور منصوریان عملکرد خوبی داشت و مسئولان تیم اصفهانی درصدد هستند تا قرارداد او را ۲ سال دیگر تمدید کنند.

امیر ارسلان مطهری، کریستین اوساگونا، قاسم حدادی فر، رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمدمهدی نژاد مهدی و ... عملکرد خوبی داشتند و ستاره‌های تیم شان هستند.

ذوب آهن در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر که ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، در مسجد سلیمان باید به مصاف نفت برود.


بیشتر بخوانید:

مطهری و منصوریان، بهترین بازیکن و سرمربی/ نساجی، تیم هفته شد

ذوب آهن اصفهان ۳ - فولاد خوزستان صفر / برد پرگل شاگردان منصوریان در مقابل سرخپوشان

برنامه دیدار‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر

داوران دیدار‌های هفته ۲۹ لیگ برتر مشخص شد


انتهای پیام/

عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار