پرتابگر طلایی کشورمان در رده جوانان گفت: من آینده‌ای در دوومیدانی نداشتم و به همین دلیل خداحافظی کردم.

حسین رسولی پرتابگر طلایی کشورمان در رده جوانان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خداحافظی اش از این رشته ورزشی اظهار کرد: من در رشته دوومیدانی حمایت نمی‌شدم به همین دلیل تصمیم گرفتم خداحافظی کنم چرا که آینده‌ای در دوومیدانی ندارم و جایگاه قبلی خود هم از دست داده‌ام.

او ادامه داد: به هر حال دیدم که حضور در دوومیدانی فایده‌ای ندارد و یک ورزشکار در در خارج از ایران با بهترین امکانات تمرین می‌کند، اما من در بیابان تمرین می‌کنم و در نهایت تصمیم گرفتم از این رشته ورزشی کناره گیری کنم.

شروطی برای بازگشت به دوومیدانی دارم

رسولی درباره اینکه امکان بازگشتش به دوومیدانی وجود دارد، گفت: اگر مسئولان فدراسیون دوومیدانی به صورت کتبی به من قول بدهند که یک حامی مالی جهت تامین هزینه مکمل‌های ورزشی برای من بگیرند و قرارداد سپهرزاد مربی ام را تمدید کنند در آن صورت دوباره به دنیای حرفه‌ای دوومیدانی باز می‌گردم در غیر این صورت تصمیم خود را گرفته‌ام.

پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: آسیب دیدگی ام به خاطر این بود که قبل از مسابقات قطر یک اردو برایمان گذاشته بودند که ماساژور نداشتیم و همین موضوع باعث شد که از ناحیه دیسک کمر مصدوم شوم. در ابتدا مسئولان فدراسیون دوومیدانی به من گفتند که هزینه درمانم را می‌دهند، اما به قول خود عمل نکردند و حمایتی از من صورت نگرفت. به هر حال کمر دردم خوب شده است و آماده تمرین کردن هستم، اما به علت حمایت نکردن فدراسیون ترجیح می‌دهم دیگر ورزش حرفه‌ای نکنم.

قرارداد مربی ام را تمدید نمی‌کنند

او بیان کرد: علاوه بر این مسئولان فدراسیون دوومیدانی با سپهرزاد قرارداد نمی‌بندند و ما را ۲ ماه مانده به مسابقات کسب سهمیه المپیک به اردو اعزام می‌کنند و بدون مربی چطور می‌توانم آماده مسابقات شوم. احسان حدادی می‌گوید آماده شدن برای المپیک از الان هم دیر است و اگر او این حرف را می‌زد ما چه بگوییم.

کفش مخصوص پرتاب را به من نمی‌دهند

رسولی درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی می‌گوید که از او حمایت شده است، گفت: من که حمایتی ندیدم و وضعیت مالی ام بسیار بغرنج است و خجالت می‌کشم از پدرم پول قرض بگیرم تا هزینه مکمل‌های ورزشی را بدهم. علاوه بر این کفش مخصوص برای پرتاب از آمریکا آمده است و این کفش پیش فیروزی یکی از مسئولان دوومیدانی است. او گفته پول کفش را بدهم تا آن را به من بدهد. البته مسئولان فدراسیون قول دادند که مبلغ کفش را می‌دهند، اما به تعهداتشان عمل نکردند.


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار