برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در محور سراوان – گشت یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

یک کشته و ۴ مجروح در سانحه محور سراوان - گشتسرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور "سراوان – گشت" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ به همراه عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پراید ۱۴۱ که از سراوان به سمت گشت در حرکت بوده با یک دستگاه پراید صبا سفید رنگ دیگر که از سمت شمس آباد به سراوان در حرکت بود به شدت برخورد کرده است.

سرهنگ آذرکیش افزود: در این حادثه متاسفانه راننده خودروی پراید ۱۴۱ در دم فوت و دیگر سرنشین آن نیز به شدت مصدوم و راننده و ۲ سرنشین دیگر خوردو پراید نیز مصدوم که توسط عوامل امدادی به بیمارستان رازی شهر سراوان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم پراید صبا اعلام کرد.

وی با توجه به دو طرفه بودن محور‌های شهرستان سراوان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

کشته و مجروح در سانحه تصادف سیستان وبلوچستان

برچسب ها: تصادف ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار