استاندار بوشهر گفت: ۲۰۳۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر اسفند پارسال رئیس جمهور برای اجرای ۶۰ طرح به استان ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند شنبه در دومین نشست شورای اداری استان بوشهر در سال ۹۸، افزود: براساس برنامه ریزی‌ها اعتبارات سفر رئیس جمهور درمدت دو سال؛ ۵۰ درصد امسال و ۵۰ درصد سال آینده به استان اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: بالاترین رقم اعتباری در سفر‌های استانی به استان بوشهر ابلاغ شده است و این می‌تواند گام مثبتی برای توسعه استان باشد.

استاندار بوشهر همچنین بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی را اولتیماتومی به کشور‌های حاضر در برجام عنوان کرد و  گفت: مواضع نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن به آن‌ها اعلام شد.

گراوند افزود: این تصمیم و اراده نظام بود که براساس تدابیر اندیشیده شده و با صبر استراتژی گام به گام اجرا شد و این نشان می‌دهد اجرای برجام نیز در زمان خود تصمیمی درست، منطقی و با تدبیر بود.

وی ادامه داد: در این شرایط که دشمن آرایش جدیدی به خود گرفته وجنگ تبلیغاتی گسترده و زنجیره‌ای را به کار گرفته، اتحاد و انسجام ملت مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر با تشکر از حضور پرشور مردم در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی گفت: اتحاد، همدلی و انسجام مردم، گروه‌ها و جناح‌های مختلف بهترین و بالاترین سرمایه برای رویارویی با توطئه‌های دشمن در شرایط جدید است.

گراوند تاکید کرد: حضور مردم و مسئولان در کنار هم دشمن را بیش از هرچیز نا امید می‌کند به همین علت است که دشمن برای اینکه ثابت کند مردم در مقابل نظام قرار دارند کوچکترین مشکل در کشور را با استفاده از ابزار‌های مختلف بزرگ جلوه می‌دهد.

وی گفت: کمی و کاستی‌ها وجود دارد، اما برای گذر از این شرایط باید همه گروه‌های سیاسی در کنار هم باشند.

استاندار بوشهر ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز تنها کشوری است که با تاسی از امام راحل و شهدا با شعار استقلال آزادی به آمریکا اعلام می‌کند 'هیچ غلطی نمی‌تواند بکند' و آن‌ها تاب و تحمل آن را ندارند.

گراوند تصریح کرد: گویندگان، سخنرانان و صاحبان تریبون‌ها، سایت‌ها و رسانه‌ها، با درک شرایط کشور باعث تقویت اتحاد و انسجام در کشور باشند و از آن پاسداری کنند.

وی یادآورشد: دراین شرایط که با وجود سیل هزینه‌های مضاعفی بر کشور وارد شده مدیران باید در هزینه‌های جاری صرفه جویی لازم را داشته باشند و با صرفه جویی در برخی هزینه‌های اضافی باید آن‌ها را صرف تامین معیشت کارکنان دستگاه‌های اجرایی کرد.

استاندار بوشهر برضرورت تلاش جهادی برای رونق تولید و حمایت از واحد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند کالا‌های مورد نیاز خود را از صنایعی که در استان تولید می‌شود تامین کنند.

گراوند افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمینه مصرف آب و برق صرفه جویی لازم را داشته باشند و از وسایل کاهنده در بحث مصرف آب استفاده کنند.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌ها تنها ۱۲ دستگاه اجرایی از وسایل کاهنده در بخش آب استفاده کرده اند که باید بقیه نیز اقدام کنند و دستگاه‌هایی که ازاین دستور سرپیچی کنند آب آن‌ها قطع می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به هجوم آفت ملخ صحرایی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید سازمان جهاد کشاورزی را در مقابله با این آفت همراهی کنند.

انتهای پیام/ک

صاحبان  تریبون با درک شرایط کشور باعث تقویت اتحاد و انسجام در کشور شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.