معرفی طرح مفهومی سه خودروی الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹

نمونه‌های اولیه و مفهومی سه خودروی الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹ معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

معرفی طرح مفهومی سه خودرو الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  نمایشگاه 2019 Barcelona Motor Show تبدیل به محلی ایده‌آل برای معرفی خودرو‌های الکتریکی آینده و بحث و گفتگو پیرامون این نوع از وسایل نقلیه تبدیل شده است. یکی از بخش‌های نمایشگاه امسال بارسلونا که مورد توجه تعداد زیادی از بازدیدکنندگان واقع شد، معرفی کانسپت یا طرح مفهومی سه خودرو الکتریکی بود.

سه خودرو الکتریکی به نمایش درآورده در نمایشگاه متعلق به شرکت‌های El-Born با خودرو Minimo و Cupra با خودرو e-Racer و Formentor است. هرکدام از این خودرو‌ها ویژگی‌ها و توانمدی‌های خاصی دارند. خودرو Minimo با تجهیز به باتری ۶۲ کیلووات در صورت داشتن شارژ کامل انرژی لازم برای رانندگی به مسافت ۴۲۰ کیلوتر را تامین می‎کند. توان خروجی موتور این ماشین الکتریکی اسب‌بخار است. شرکت El-Born متعهد شده است تا سال آینده این خودرو را به مشتریان عرضه کند.

معرفی طرح مفهومی سه خودرو الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹

شرکت El-Born یکی از شرکت‌های زیر مجموعه رنو فرانسه است و با تولید خودرو Minimo که از طراحی خاص و قابلیت‌های زیادی برخوردار است درصدد فروش گسترده این اتومبیل به علاقمندان خودرو‌های الکتریکی است. با توجه به قوانین سخت گیرانه اتحادیه اروپا در مورد ایجاد ضوابط و شرایط تولید خودرو‌های بنزینی و حمایت قاطع سیاست مداران اروپایی از تولید خودرو‌های الکتریکی، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی بزرگ دنیا برای کسب سهم بیشتری از بازار گسترده این منطقه از جان به سمت تولید این نوع از خودرو‌ها گام برداشته‌اند.

معرفی طرح مفهومی سه خودرو الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹

خودرو Minimo با عنوان خودرویی ایده‌آل برای سفر‌های درون شهری معرفی شده است. کارشناسان مهم‌ترین شاخصه این خودرو را توانایی زیاد آن در حفظ انرژی باتری می‌دانند. دیگر حاضر در نمایشگاه Cupra e-Racer است. این خودرو سریع و قدرتمند تنها در زمان ۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و ۸.۲ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. Cupra e-Racer در صورت تجهیز به باتری ۵۰۰ کیلووات ۶۸۰ اسب‌بخار قدرت و باتری ۳۰۰ کیلووات ۴۰۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

معرفی طرح مفهومی سه خودرو الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹

معرفی طرح مفهومی سه خودرو الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹

دیگر خودرو الکتریکی حاضر در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹ خودرو Cupra Formentor که با مجهز شدن به باتری ۱۸۰ کیلوواتی توانایی ۲۴۲ اسب‌بخار قدرت را دارد. البته تعداد دیگری خودرو‌های الکتریکی در این نمایشگاه حضور دارند، ولی با توجه به استقبال مردم سه خودروی معرفی شده بیش از سایر اتومبیل‌ها مورد توجه قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: هوندا e نسل جدید خودروهای الکتریکی هوندا +تصاویر


انتهای پیام/

قدرت‌نمایی خودروهای الکتریکی در نمایشگاه بارسلونا ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه روزی ایران
۱۸:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه روزی ایران و مبتکرانش در این زمینه اقدام کردند اما!!!!
یه خانمی در محیط زیست که گفت این طرح های اصلا توجیح اقتصادی ندارد و واردات بنزین توسط شوهر ایشان توجیح اقتصادی دارد
و امروز ما عقب تر از کشورهایی هستیم که با سرعت به خاطر عمدی بودن ان رفتار د رحال پیشرفت هستند.
ایشون خودرو الکتریکی را آلوده کننده محیط زسیت و بنزین های درجه دو و یک را مناسب محیط زیست تشخیص داده است.
آخرین اخبار