مدیر شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد؛

۲۳۰ میلیارد ریال هزینه توسعه شبکه فاضلاب در شهر‌های لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: پارسال ۲۳۰ میلیاردریال صرف توسعه شبکه فاضلاب در شهر‌های این استان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر اظهار داشت: اکنون شهر‌های خرم آباد، الیگوددرز، بروجرد و پلدختر دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند و عملیات اجرایی تصفیه خانه شهر‌های الشتر، نورآباد، کوهدشت، ازنا و دورود با حجم و پیشرفت‌های فیزیکی مختلف نیز در حال انجام است.

کرموند اظهار امیدورای کرد که تا پایان سال جاری به غیر از تصفیه خانه دورود، بخش‌هایی از ساختمان تصفیه خانه‌های کوهدشت و ازنا و سپس الشتر و نورآباد به اتمام برسند.

وی گفت: بعضی از طرح‌ها با توجه به پیگیری‌هایی که صورت گرفته حدود ۵۸۰ درصد تخصیص داشته اند که با توجه به پیشرفت قابل توجه این طرح ها، پیگیر اعتبار بهتر برای این طرح‌ها در سال جاری هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان عنوان کرد: ۸۸ میلیارد ریال کل اعتبار بخش فاضلاب استان بوده و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز نیز جداگانه با ردیف متفرقه گرفته ایم که در مجموع کل اعتبار بخش فاضلاب استان ۲۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۷ بوده است.

کرموند افزود: امسال نیز اگر اعتبارات خوبی داشته باشیم قرارداد الکترو مکانیکال برای تصفیه خانه‌های دارای پیشرفت فیزیکی مطلوب منعقد خواهیم کرد تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

در این بازدید فرماندار سلسله، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سلسله و مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری سلسله نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ ر

۲۳۰ میلیاردریال صرف توسعه شبکه فاضلاب در شهر‌های لرستان شد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.