سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: علت عدم حضور خالقی فر در این مسابقه در گیری او با یکی از بازیکنان جوان تیم در تمرینات بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در صحنه پنالتی قبل از اینکه بازیکن تیم ما مرتکب خطا شود بازیکن پرسپولیس خطا کرد، اما داور بازی نیز تحت فشار بود. داور بازی امروز در بازی برابر نساجی نیز برای تیم ما قضاوت کرد و یک خطای شدید‌تر از این را برای تیم ما پنالتی اعلام نکرد، اما از این ناراحت هستم که، چون ما یک تیم متوسط هستیم حق تیم ما ضایع می‌شود. داوران را مقصر اینگونه اشتباهات نمی‌دانم و معتقد هستم دپارتمان و کمیته داوری باید در چینش داوران دقت لازم را داشته باشند، زیرا این بازی در سرنوشت داوری تاثیر گذار بود.

او در ادامه افزود: درباره بحث فنی نیز از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی خوب کار کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.
مهاجری همچنین در ادامه افزود:بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و به دلیل این که در بازی‌های آخر مقابل مدعیان به میدان رفتیم بازی‌های تیم ما به چشم آمد. وی همچنین در خصوص تعویض‌های تیمش گفت:در تعویض‌های تیم از بازیکنان هجومی استفاده کردم، زیرا بازی دفاعی را دوس ندارم و از فوتبال هجومی لذت می‌برم.

مهاجری همچنین علت خط خوردن رضا خالقی فر را از ترکیب تیمش بی نظمی او در ترک کردن تمرینات قبل از پایان یافتن تمرین دانست و از مصاحبه او قبل از بازی تیم‌ش انتقاد کرد و افزود: این بازیکن در حین تمرینات با یکی از بازیکنان جوان تیم درگیر شده بود.

سرمربی تیم ماشین سازی در پایان تصریح کرد: تمام تیم‌های مدعی شایسته قهرمانی هستند و انتخاب تیم قهرمان کار سختی است.


بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان:علاقه‌ای برای پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ برتری را ندارم

هافبک پرسپولیس دیدار برابر پارس جنوبی را از دست داد


انتهای پیام/

اظهارات مهاجری در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار